Tu que estàs llegint això, saps quantes dones fan falta per crear un grup de dones?
Si et preocupa la quantitat, tranqui, a molta gent li ha passat, “Ostres, amb 4 persones hi haurà suficient? Tu creus que ens serem prou?? Doncs no patiu, perquè aquest, no és l’aspecte més important, sinó les ganes.
En primer lloc, t’estaràs preguntant: què és un grup de dones? La definició que et farem és totalment des de la nostra perspectiva, així que aquí anem:
Un grup de dones és un conjunt de persones que s’identifiquen com a dones i que té com a objectiu el creixement personal, les ganes de compartir inquietuds i experiències i la necessitat d’un espai propi i col·lectiu.
Pel que fa al funcionament, aquest grup està dinamitzat per algunes de les monitores del Club Social, i el seu funcionament es basa en la participació en plena igualtat de totes les dones que el conformen i que els temes a treballar, siguin a partir de les pròpies experiències i necessitats. Prèviament a les sessions, les professionals preparen material i tècniques de dinamització per tal d’afavorir la participació i l’intercanvi d’experiències.
Vale, igual també hem agafat una miqueta l’exemple de la web de l’Ajuntament de Barcelona…?.
Així doncs, anem al que et volíem explicar. Des del Club Social de Suport Castellar, ens vam emplenar de valentia (i hem treballat durant molt de temps per fer-ho possible… jejeje) i vam decidir crear un grup de dones, el NOSTRE grup de dones?✊?, i aquí teniu la prova?.

Ens vam trobar per primer cop el passat 28 d’octubre per tal de conèixer les motivacions que ens porten a cadascuna de nosaltres a formar-ne part, quines són les expectatives del grup, què volem i no volem treballar i parlar (molt important també) i quines són les normes del grup.
Què hem necessitat? Us ho preguntareu, de ben segur.
- Dones amb ganes de créixer personalment
- Confiança
- Amor
- I moooooolta paciència ?
Moltes gràcies un cop més per llegir-nos!